Monday, April 9, 2007

intro...




Salam...

hai,aku baru jer create blog nie...harap2 x la boring nak membacanya. Kiranya leh jadi diari hatiku la..actually aku ngah tension gak nie yela nak wat 2 keje dlm satu masa...kat ofis sibuk ngan keje kt umah sibuk mentelaah...2 minggu lagi aku dah nak final exam...sabor jela ek cmnie la hidup seorang gomen server merangkap student 'U'...hehehe kelakar lak nak sebut student mklumlah slalunya level bdk2 U nie awal 20an aku nie dah masuk tengah 20an x lama lg akhir 20an....x perla janji kaki leh pijak tangga U jadila yang penting aku nak gembirakan family aku mak, abah maaf sebab anakmu nie dah terlewat nak insaf....hehehe tula dulu mak abah hantar aku belajar aku yang kacau orang sekarang rasakan..akibat buatan sendiri...kepada kengkawan di luar sana hargailah peluang yang diberi walaupun x sebesar mana kerana peluang yang datang untuk kali ke 2 takkan sama dengan peluang yang diterima untuk kali pertama dalam hidup kita....

1 comment:

syieda said...

uish.. saper yerk awek yg pki tudung itam tu.. comey arr.. heheheh